انواع ریمل
نوشته شده توسط : خوابالو

به هنگام خرید لوازم آرایشی، انتخاب و خرید ریمل را جدی بگیرید:

خرید ریمل

 

اصلاً مهم نیست که شما به دنبال آرایش کامل صورت تان هستید یا مثل من دوست دارید آرایشی طبیعی بر روی  صورت تان داشته باشید. زدن ریمل آن هم ریملی که به درستی انتخاب شده است می تواند کل چهره تان را دگرگون کند.  وقتی صحبت از خرید ریمل به میان می آید گزینه های متعددی پیش رو قرار می گیرد.

 

از ریمل های حجم دهنده گرفته تا ضخیم کننده و حتی مدل هایی که ضد آب هستند،  گزینه های بسیاری در این گروه جای می گیرد که انتخاب را برای طرفداران لوازم آرایشی سخت تر می کند.  همانطور که هر فردی نوع و جنس موهای سرش با جنس موهای سر افراد دیگر متفاوت است، نوع مژه ها نیز می تواند تفاوت داشته باشد. در ادامه می خواهیم چند مدل از ریمل ها را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به هنگام خرید ریمل بهترین  را انتخاب کنیم.

 

ریمل بلندکننده مژه:

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مژه های کوتاهی دارید استفاده از ریمل بلندکننده مژه می تواند ظاهر خوب و طبیعی به چهره تان بدهد.

 

 ریمل حجم دهنده:

به دنبال مژه های بزرگ تری هستید و می خواهید مژه هایتان بزرگ تر از آنچه هستند جلوه کنند؟ خوب پیشنهاد می کنم از خرید ریمل حجم دهنده استفاده کنید.

 

 

 

 ریمل فرکننده:

خیلی ها هم هستند که از داشتن مژه های صاف خسته شده اند و هر کاری می کنند این مژه ها فر نمی شود که نمی شود. اگر دوست دارید مژه های فری داشته باشید توصیه می کنم از ریمل های فرکننده استفاده کنید.

 

 ریمل های ضد آب:

اگر فرد احساساتی هستید و زیاد گریه می کنید یا اینکه اهل ورزش و شنا کردن هستید، استفاده از ریمل های ضد آب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ریمل ها حاوی فرمول های خاصی هستند که مانع از خراب شدن ماده ریمل به هنگام رطوبت می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که پاک کردن این ریمل ها از روی مژه کمی سخت است و باید یک پاک کننده روغنی انتخاب کنید.

 

حالا بیایید ببینیم چگونه می توانیم یک ریمل  خوب برای خودمان بخریم.

 

 طول مژه ها:

افراد مژه های متفاوتی دارند و طول مژه هایشان نیز با دیگران یکی نیست. به همین خاطر به هنگام خرید ریمل باید طول مژه هایتان را بشناسید.

 

 ضخامت مژه ها:

برخی ها مژه های ضخیمی دارند. این افراد حتی از ریمل های معمولی هم می توانند به خوبی استفاده کنند. اما همانطور که در قسمت های قبلی هم گفتیم اگر مژه های نازکی دارید ریمل های ضخیم کننده بهترین گزینه برایتان هستند.

 

رنگ ریمل:

 

شکی نیست که ریمل های امروزی رنگ های متنوع تری نسبت به گذشته دارند. رنگ سیاه یکی از محبوب ترین نوع ریمل ها محسوب می شود و به راحتی می توان آن را از فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی خرید. با اینحال خیلی ها دوست دارند رنگ های مختلفی را تجربه کنند و ببینند مژه هایشان در رنگ های متفاوت چه ظاهری پیدا می کند. اگر جزو این افراد هستید پس ریمل های رنگی می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. هیچ وقت از تجربه کردن روش های تازه نترسید





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: